Musikcheck i Staffanstorp

Lunds Musikskola PSS har också verksamhet i Staffanstorp inom ramen för Staffanstorps kommuns musikskolecheck, vilket ger kraftigt rabatterat pris.

Verksamheten i Staffanstorp gäller för barn och ungdomar mellan 7 och 19 år som är skrivna i Staffanstorps Kommun. Vi har undervisning inom piano, gitarr och sång.

Vi har individuella lektioner. Vi har erfarna och engagerade lärare som kommer att göra sitt yttersta för att lära dig spela och utveckla ditt musikintresse anpassat efter dina individuella önskemål.

Länk till att bläddra bland våra kurser, skapa ett konto, och anmäla dig hittar du här:  Skapa ett konto här och bläddra bland våra kurser här. Under ”anordnare” väljer du PSS Lunds musikskola och du ser då vårt kursutbud.

Bor du i Staffanstorp men inte har rätt att få musikskolecheck (dvs om du är yngre än 7 år eller äldre än 19 år) så går det naturligtvis utmärkt att anmäla dig till våra ordinarie kurser i vår verksamhet i Lund!

Välkommen med din anmälan!